KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

ISSN: 2147 - 1037

2012/Cilt 13,Sayı-2

İLKYARDIM DERSİ İÇİN WEB TABANLI PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YAZILIMININ GELİŞTİRİLMESİ
Hakan TEKEDERE,  Ahmet MAHİROĞLU 

Günümüzde teknolojik gelişmelere bağlı olarak eğitimde çeşitli araç ve gereçler kullanılmaya devam etmektedir. Öğrencilerin aynı anda aynı yerde bulunmasının zor olacağı gibi faktörler de dikkate alınarak, eğitimde yeni uygulamalara olan ihtiyaçlar gündeme gelmektedir. Bu çalışmada, Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu’nda örgün öğretim programında yer alan ilkyardım dersinin probleme dayalı öğrenme stratejisi ile web üzerinden yürütülebilmesi için web tabanlı bir eğitim yazılımı geliştirilmiştir. Web tabanlı bu yazılım probleme dayalı öğrenme stratejisinin öğretim süreçleri dikkate alınarak tasarlanmıştır. Aynı zamanda bu yazılım öğrencilerin işbirliği yapmalarına imkan verecek şekilde farklı disiplinlerde de uygulanabilirliği kolay olan bir çerçeve model olma özelliği taşımaktadır.



Web tabanlı probleme dayalı öğrenme,  ilkyardım,  eğitim yazılımı 




  
Makale Gönder