TÜRKİYE’DE EĞİTİM ALANINDAKİ EYLEM ARAŞTIRMASI MAKALELERİ: BİR İÇERİK ANALİZİ
Yazarlar: Muhittin ÇALIŞKAN, Hüseyin SERÇE
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.003

            

PİSA SONUÇLARININ (2003-2015) EĞİTİM SİSTEMİ VE EKONOMİK GÖSTERGELER KAPSAMINDA İNCELENMESİ: TÜRKİYE VE GÜNEY KORE ÖRNEĞİ
Yazarlar: Neşe (IŞIK) TERTEMİZ, Güner KOÇ AYTEKİN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.004

            

FARKLI ÜLKELERİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMLARININ DEĞERLER EĞİTİMİ BOYUTUNDA KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar: TUĞBA KAFADAR, CEMİL ÖZTÜRK, AHMET KATILMIŞ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.005

            

RENK ADLARI İÇEREN VE İNSANI NİTELEYEN İTALYANCA DEYİMLERİN ANLAMSAL İNCELEMESİ
Yazarlar: SADRİYE GÜNEŞ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.006

            

ÖĞRETMEN ADAYLARININ ALGILADIKLARI DESTEK, AİDİYET DUYGUSU VE ÖĞRETMEN ÖZ-YETERLİK İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: MUHAMMMET MUSTAFA, ALPASLAN ÖZGÜR ULUBEY, KASIM YILDIRIM
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.007

            

OYUNLAŞTIRILMIŞ ÖĞRENME ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE KULLANIMI
Yazarlar: ERİNÇ KARATAŞ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.010

            

AKRAN ÖĞRETİMİ: GRUP BÜYÜKLÜĞÜNÜN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE GÖRÜŞLERİNE ETKİSİ
Yazarlar: YUSUF ZİYA OLPAK
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.011

            

LİSE ÖĞRENCİLERİNİN İNGİLİZCE ÖZYETERLİK DÜZEYLERİ
Yazarlar: MEHMET AYKUT BOZKURT, SUBHAN EKŞİOĞLU
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.012

            

ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİR ÖĞRETMENDE BULUNMASI GEREKEN MESLEKİ ETİK DEĞERLER KONUSUNDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Füsun GÜLDEREN ALACAPİNAR
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.013

            

ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE FİLM: ÖĞRETMEN ADAYLARININ ‘HER ÇOCUK ÖZELDİR’ FİLMİNİ DEĞERLENDİRMESİ
Yazarlar: SADIK YÜKSEL SIVACI
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.014

            

SURİYELİ ÇOCUKLARIN SURİYE’YE BAKIŞ AÇILARINA İLİŞKİN RESİMLERİNİN ANALİZİ
Yazarlar: SEVİL BÜYÜKALAN FİLİZ, DERYA AYSUN CANCAN, FİLİZ KANSU ÇELİK
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.015

            

ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN PERFORMANS DEĞERLENDİRME UYGULAMALARINA İLİŞKİN GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİ
Yazarlar: SEVAL KOÇAK, SELÇUK YUSUF ARSLAN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.017

            

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARI
Yazarlar: Barış ÇETİN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.018

            

SORGULAYICI ÖĞRENME TOPLULUĞU ÜST BİLİŞ ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar: SELCAN KİLİS, ZAHİDE YILDIRIM
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.019

            

NÖBETÇİ ÖĞRETMENLİK UYGULAMASININ ÇOCUĞUN GÜVENLİĞİNİ SAĞLAMADAKİ ETKİLİLİĞİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: BİLGEN KIRAL, YASEMİN KARAMAN KEPENEKCİ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.020

            

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYOBİLİMSEL BİR KONUDAKİ ARGÜMANTASYON BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: ÜMİT DEMİRAL, SALİH ÇEPNİ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.021

            

EĞİTİM ARAŞTIRMASINA YÖNELİK TUTUM İLE AKADEMİK GÜDÜLENME VE AKADEMİK ÖZYETERLİK ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar: AHMET NACİ ÇOKLAR, ŞEMSEDDİN GÜNDÜZ, ASSYLBEK MAKHABBAT
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.022

            

ÖĞRETMENLERİN EĞİTİM ARAŞTIRMALARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: OSMAN ÇEKİÇ, HALİME ÖZTÜRK, SEZEN APAYDIN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.024

            

AKRAN DEĞERLENDİRMENİN İLKOKUL ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA KULLANILABİLİRLİĞİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: MEHMET DEMİR
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.025

            

ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL DESTEK ALGILARI İLE ÖRGÜTSEL BAĞLILIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN ANALİZİ
Yazarlar: Semra KIRANLI GÜNGÖR, ELİF İLİŞEN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.027

            

2007 VE 2017 TARİH DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar: TERCAN YILDIRIM
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.028

            

YATILI ORTAÖĞRETİM OKULLARININ PANSİYONLARINDA YAŞANAN SORUNLARA İLİŞKİN YÖNETİCİLERİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ: NİTEL BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: SELAMİ SARIDUMAN, GÖKHAN KILIÇOĞLU
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.029

            

0-6 YAŞ ARASI ÇOCUĞU OLAN ANNELERİN AİLE İŞLEVLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: NİMET GÜNEŞ, Haktan DEMİRCİOĞLU
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.030

            

OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ DEĞİŞEN OYUN TERCİHLERİ
Yazarlar: Özkan SAPSAĞLAM
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.031