MULTİMEDYA DESTEKLİ PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ FEN EĞİTİMİNDE AKADEMİK BAŞARIYA VE TUTUMA ETKİSİ
Yazarlar: Ömer Faruk DİVARCI , Fatih SALTAN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.001
Özet 1152 Tam Metin : PDF 1188
Yazarlar: Ömer Faruk DİVARCI , Fatih SALTAN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.001
Özet 1152 Tam Metin : PDF 1188
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİMİ BECERİLERİ İLE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Rengin ZEMBAT , Hilal İlknur TUNÇELİ, Ezgi Akşin YAVUZ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.002
Özet 1118 Tam Metin : PDF 1132
Yazarlar: Rengin ZEMBAT , Hilal İlknur TUNÇELİ, Ezgi Akşin YAVUZ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.002
Özet 1118 Tam Metin : PDF 1132
TAKIM-OYUN-TURNUVA VE ÖĞRENCİ TAKIMLARI BAŞARI BÖLÜMLERİ YÖNTEMLERİNİN AKADEMİK BAŞARI VE KALICILIK ÜZERİNE ETKİSİ
Yazarlar: Şeyma ÇALIKLAR, Ümit ŞİMŞEK
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.003
Özet 595 Tam Metin : PDF 816
Yazarlar: Şeyma ÇALIKLAR, Ümit ŞİMŞEK
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.003
Özet 595 Tam Metin : PDF 816
İNSAN HAKLARI EĞİTİMİNDE GAZETELERDEN YARARLANMA
Yazarlar: Nazike KARAGÖZOĞLU
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.004
Özet 671 Tam Metin : PDF 746
Yazarlar: Nazike KARAGÖZOĞLU
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.004
Özet 671 Tam Metin : PDF 746
ÖĞRETMENLERİN YETİŞKİN EĞİTİMİ KAVRAMINA İLİŞKİN ALGILARININ METAFORLAR ARACILIĞIYLA ANALİZİ
Yazarlar: Özlem LALA , Taha YAZAR, Aslı ÇOLAK
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.005
Özet 630 Tam Metin : PDF 732
Yazarlar: Özlem LALA , Taha YAZAR, Aslı ÇOLAK
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.005
Özet 630 Tam Metin : PDF 732
HUKUK FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN HIZLI OKUMA BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: Alemdar YALÇIN , Seher Erdoğan ÇELTİK , Şadan ALTINOK
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.006
Özet 633 Tam Metin : PDF 630
Yazarlar: Alemdar YALÇIN , Seher Erdoğan ÇELTİK , Şadan ALTINOK
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.006
Özet 633 Tam Metin : PDF 630
ORTAOKUL MATEMATİK DERS KİTAPLARINDA YER ALAN TEMSİLLERİN ÖĞRENME ALANLARINA VE SINIFLARA GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar: Semahat İNCİKABİ, Abdullah Çağrı BİBER
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.007
Özet 643 Tam Metin : PDF 820
Yazarlar: Semahat İNCİKABİ, Abdullah Çağrı BİBER
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.007
Özet 643 Tam Metin : PDF 820
SOSYAL BİLGİLER KILAVUZ KİTAPLARININ YAPILANDIRMACI YAKLAŞIM DOĞRULTUSUNDA DEĞİŞEN ÖĞRETMEN ROLLERİ BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: Berna OTUZ, Gürcü Koç ERDAMAR
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.008
Özet 659 Tam Metin : PDF 687
Yazarlar: Berna OTUZ, Gürcü Koç ERDAMAR
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.008
Özet 659 Tam Metin : PDF 687
MATEMATİK VE FEN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK KAYGI (MFÖK) ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇE’YE UYARLANMASI
Yazarlar: CAHİT AYTEKİN, Hale TÜRKMENOĞLU, Nihat ARIKAN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.009
Özet 1735 Tam Metin : PDF 1648
Yazarlar: CAHİT AYTEKİN, Hale TÜRKMENOĞLU, Nihat ARIKAN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.009
Özet 1735 Tam Metin : PDF 1648
MATEMATİK ÖĞRETMENLERİ İLE ADAYLARININ TAMSAYILARLA DÖRT İŞLEMİ SAYMA PULLARIYLA MODELLEME BAŞARILARI
Yazarlar: Burcu DURMAZ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.010
Özet 788 Tam Metin : PDF 952
Yazarlar: Burcu DURMAZ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.010
Özet 788 Tam Metin : PDF 952
4MAT ÖĞRETİM MODELİ, BÜTÜNSEL BEYİN MODELİ’NİN FEN DERSİ ÖZ YETERLİK ALGISINA ETKİSİ
Yazarlar: Gamze TEZCAN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.011
Özet 677 Tam Metin : PDF 759
Yazarlar: Gamze TEZCAN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.011
Özet 677 Tam Metin : PDF 759
ÖĞRETMEN ADAYLARININ SINIF YÖNETİMİ BOYUTLARINA İLİŞKİN ALGILARININ KARİKATÜRİZE İFADELERİ
Yazarlar: Mehmet ARSLAN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.012
Özet 587 Tam Metin : PDF 728
Yazarlar: Mehmet ARSLAN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.012
Özet 587 Tam Metin : PDF 728
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN EMPATİK EĞİLİM DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Tamer KARADEMİR , Ünal TÜRKÇAPAR
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.013
Özet 502 Tam Metin : PDF 607
Yazarlar: Tamer KARADEMİR , Ünal TÜRKÇAPAR
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.013
Özet 502 Tam Metin : PDF 607
EĞİTİMCİLERİN EĞİTİM ARAŞTIRMALARINA YÖNELİK TUTUMLARI
Yazarlar: Şeyma ERBAY, Hacı Ömer BEYDOĞAN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.014
Özet 705 Tam Metin : PDF 759
Yazarlar: Şeyma ERBAY, Hacı Ömer BEYDOĞAN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.014
Özet 705 Tam Metin : PDF 759
YÖNETİCİYE DUYULAN GÜVEN ALGISININ İNCELENMESİ
Yazarlar: Sinan GİRGİN , Hatice Vatansever BAYRAKTAR
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.015
Özet 654 Tam Metin : PDF 675
Yazarlar: Sinan GİRGİN , Hatice Vatansever BAYRAKTAR
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.015
Özet 654 Tam Metin : PDF 675
ÖĞRETMENLERİN BİLGİSAYAR TUTUMLARINA FATİH PROJESİNİN ETKİSİ
Yazarlar: Yunus GEÇER, Mehmet TAŞDEMİR
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.016
Özet 538 Tam Metin : PDF 634
Yazarlar: Yunus GEÇER, Mehmet TAŞDEMİR
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.016
Özet 538 Tam Metin : PDF 634
YABANCI UYRUKLU ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN GÖZÜYLE TÜRKİYE
Yazarlar: Erdal YILDIRIM, Hüseyin KÖKSAL
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.017
Özet 855 Tam Metin : PDF 757
Yazarlar: Erdal YILDIRIM, Hüseyin KÖKSAL
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.017
Özet 855 Tam Metin : PDF 757
SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE SINIF DIŞI ETKİNLİKLERİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ
Yazarlar: Nazan Karakaş ÖZÜR, Salih ŞAHİN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.018
Özet 875 Tam Metin : PDF 686
Yazarlar: Nazan Karakaş ÖZÜR, Salih ŞAHİN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.018
Özet 875 Tam Metin : PDF 686
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKICI OKUMA BECERİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Mustafa ARMUT, Mustafa TÜRKYILMAZ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.019
Özet 657 Tam Metin : PDF 637
Yazarlar: Mustafa ARMUT, Mustafa TÜRKYILMAZ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.019
Özet 657 Tam Metin : PDF 637
II. MEŞRUTİYET DÖNEMİ EĞİTİMCİLERİNİN DEĞERLER EĞİTİMİNDE EDEBÎ ÜRÜNLERİN VE MÜZİĞİN KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Yahya AKYOL
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.020
Özet 630 Tam Metin : PDF 649
Yazarlar: Yahya AKYOL
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.020
Özet 630 Tam Metin : PDF 649
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİĞE YÖNELİK DUYUŞSAL ÖZELLİKLERİ İLE TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ (TEOG) SINAVLARI ÖNCESİ YAŞADIKLARI STRESİN MATEMATİK BAŞARISINA ETKİSİ
Yazarlar: Ahmet KESİCİ, Bayram AŞILIOĞLU
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.021
Özet 1464 Tam Metin : PDF 1633
Yazarlar: Ahmet KESİCİ, Bayram AŞILIOĞLU
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.021
Özet 1464 Tam Metin : PDF 1633
ÖĞRENCİLERİN SINAV KAVRAMINA YÖNELİK METAFORLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar: Duygu KOÇAK , Çilem Doğan GÜL, Emrah GÜL , Ömay Çokluk BÖKEOĞLU
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.022
Özet 806 Tam Metin : PDF 752
Yazarlar: Duygu KOÇAK , Çilem Doğan GÜL, Emrah GÜL , Ömay Çokluk BÖKEOĞLU
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.022
Özet 806 Tam Metin : PDF 752
ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN OKULA YABANCILAŞMALARI VE OKULA YABACILAŞMALARINA NEDEN OLAN FAKTÖRLER
Yazarlar: Serkan ÜNSAL
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.023
Özet 601 Tam Metin : PDF 573
Yazarlar: Serkan ÜNSAL
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.023
Özet 601 Tam Metin : PDF 573
İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DUYGUSAL ZEKA DÜZEYİ İLE ANNENİN EĞİTİM
VE ÇALIŞMA DURUMU ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Kerem COSKUN, Kerem COSKUN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.024
Özet 730 Tam Metin : PDF 682
Yazarlar: Kerem COSKUN, Kerem COSKUN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.024
Özet 730 Tam Metin : PDF 682
SİVİL TOPLUM KURULUŞU ALGISI ÖLÇEĞİNİN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar: Rüştü YEŞİL
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.025
Özet 586 Tam Metin : PDF 713
Yazarlar: Rüştü YEŞİL
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.025
Özet 586 Tam Metin : PDF 713
İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN IŞIK KİRLİLİĞİNE VE UYGUN AYDINLATMAYA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Hilal FİDAN , Özge SUBAŞI , Fatih AYDIN, Dündar YENER
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.026
Özet 586 Tam Metin : PDF 578
Yazarlar: Hilal FİDAN , Özge SUBAŞI , Fatih AYDIN, Dündar YENER
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.026
Özet 586 Tam Metin : PDF 578
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARINDAKİ YAŞANTILARI İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Özge ÇİÇEK, Esra SARAÇ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.027
Özet 687 Tam Metin : PDF 663
Yazarlar: Özge ÇİÇEK, Esra SARAÇ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.027
Özet 687 Tam Metin : PDF 663
MATEMATİK KAZANIMLARININ ÖĞRETİMİNDE OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN YARATICI DRAMA YÖNTEMİNİ KULLANMA DURUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar: Davut KÖĞCE, Murtaza AYKAÇ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.028
Özet 1262 Tam Metin : PDF 1005
Yazarlar: Davut KÖĞCE, Murtaza AYKAÇ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.028
Özet 1262 Tam Metin : PDF 1005
ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİ OKURYAZARLIK DÜZEYLERİ İLE BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNE YÖNELİK TUTUMLARI
Yazarlar: Hasan BAKIRCI, Mustafa Serkan GÜNBATAR
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.029
Özet 619 Tam Metin : PDF 733
Yazarlar: Hasan BAKIRCI, Mustafa Serkan GÜNBATAR
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.029
Özet 619 Tam Metin : PDF 733
ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARININ MATEMATİK BAŞARISI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN 8. SINIF ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
Yazarlar: Nadir ÇELİKÖZ , Barış DURAN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.030
Özet 655 Tam Metin : PDF 770
Yazarlar: Nadir ÇELİKÖZ , Barış DURAN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.030
Özet 655 Tam Metin : PDF 770
2009 VE 2015 TÜRKÇE ÖĞRETİM PROGRAMLARININ EĞİTİM PROGRAMI ÖGELERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: Selçuk ATİK, Necdet AYKAÇ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.031
Özet 994 Tam Metin : PDF 775
Yazarlar: Selçuk ATİK, Necdet AYKAÇ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.031
Özet 994 Tam Metin : PDF 775
PROBLEM ÇÖZME SÜREÇLERİNDE ÖĞRENCİLERİN MODELLEME SEVİYELERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar: Murat GENÇ, İlhan KARATAŞ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.032
Özet 597 Tam Metin : PDF 675
Yazarlar: Murat GENÇ, İlhan KARATAŞ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.032
Özet 597 Tam Metin : PDF 675
STEM VE YARATICI DRAMA
Yazarlar: Nesrin ÖZSOY
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.033
Özet 889 Tam Metin : PDF 772
Yazarlar: Nesrin ÖZSOY
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.033
Özet 889 Tam Metin : PDF 772
YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARINDA İTİBAR YÖNETİMİ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar: Refik BALAY , Ahmet KAYA, Mesut YILDIRIM
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.034
Özet 662 Tam Metin : PDF 644
Yazarlar: Refik BALAY , Ahmet KAYA, Mesut YILDIRIM
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.034
Özet 662 Tam Metin : PDF 644
ÖZEL EĞİTİM VE REHABİLİTASYON MERKEZLERİNDE GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN AİLE EĞİTİMİ KONUSUNDAKİ YETERLİLİKLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar: Hakan SARI, Zehra ATBAŞI, Mahmut ÇİTİL
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.035
Özet 832 Tam Metin : PDF 671
Yazarlar: Hakan SARI, Zehra ATBAŞI, Mahmut ÇİTİL
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.035
Özet 832 Tam Metin : PDF 671
1990 VE 2017 İLKOKUL MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: Mustafa ALBAYRAK
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.036
Özet 1111 Tam Metin : PDF 869
Yazarlar: Mustafa ALBAYRAK
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.036
Özet 1111 Tam Metin : PDF 869
ÜSTBİLİŞSEL SORU SORMA STRATEJİLERİNİN ÖĞRENCİLERİN SORU SORMA DÜZEYLERİNE ETKİSİ: 9. SINIF KİMYA DERSİ
Yazarlar: Hakkı KADAYIFÇI, Kübra KAYNAK
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.037
Özet 526 Tam Metin : PDF 596
Yazarlar: Hakkı KADAYIFÇI, Kübra KAYNAK
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.037
Özet 526 Tam Metin : PDF 596
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARIN SÖZEL MUHAKEME YETENEKLERİ İLE MATEMATİK İŞLEM BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar: Bengisu KOYUNCU , Defne YABAŞ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.038
Özet 710 Tam Metin : PDF 714
Yazarlar: Bengisu KOYUNCU , Defne YABAŞ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.038
Özet 710 Tam Metin : PDF 714
MİKRO ÖĞRETİMİN FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ PEDAGOJİK ALAN
BİLGİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar: Tezcan KARTAL , Havva YAMAK , Nusret KAVAK
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.039
Özet 829 Tam Metin : PDF 766
Yazarlar: Tezcan KARTAL , Havva YAMAK , Nusret KAVAK
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.039
Özet 829 Tam Metin : PDF 766
İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İHTİYAÇ BELİRLEME STİLLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Ahu TANERİ, Selma YEL
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.040
Özet 682 Tam Metin : PDF 723
Yazarlar: Ahu TANERİ, Selma YEL
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.040
Özet 682 Tam Metin : PDF 723
MİKRO ÖĞRETİM TEKNİĞİNİN AKICI KONUŞMA BECERİSİNE ETKİSİ
Yazarlar: Oğuzhan KURU
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.041
Özet 676 Tam Metin : PDF 603
Yazarlar: Oğuzhan KURU
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.041
Özet 676 Tam Metin : PDF 603
ÖĞRETMEN ADAYLARININ AHİLİĞE İLİŞKİN METAFORLARI
Yazarlar: Ayfer ŞAHİN , İrem DEMİRBAŞ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.042
Özet 629 Tam Metin : PDF 603
Yazarlar: Ayfer ŞAHİN , İrem DEMİRBAŞ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.042
Özet 629 Tam Metin : PDF 603
GENİŞLETİLMİŞ ÖZET
OKUL ÖNCESİ FEN ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN YÖNTEM VE TEKNİKLERE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Nilüfer OKUR AKÇAY
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.043
Özet 522 Tam Metin : PDF 610
Yazarlar: Nilüfer OKUR AKÇAY
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.043
Özet 522 Tam Metin : PDF 610
ÖĞRENCİLERİN KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ VE PERFORMANSLARINA İLİŞKİN BİR SOSYAL
AĞ ANALİZİ
Yazarlar: Ümmühan AVCI, Esin ERGÜN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.044
Özet 744 Tam Metin : PDF 699
Yazarlar: Ümmühan AVCI, Esin ERGÜN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.044
Özet 744 Tam Metin : PDF 699
FİZYOTERAPİ VE REHABİLİTASYON ÖĞRENCİLERİNİN WEB TABANLI ÖĞRETİM
DENEYİMLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Gül ÖZÜDOĞRU, Anıl ÖZÜDOĞRU
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.045
Özet 597 Tam Metin : PDF 592
Yazarlar: Gül ÖZÜDOĞRU, Anıl ÖZÜDOĞRU
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.045
Özet 597 Tam Metin : PDF 592
ÇEVRE EĞİTİMİNİN ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNE INTEGRASYONU İLE İLGİLİ İNANÇLAR: ÖLÇEK GELİŞTİRME
Yazarlar: Zişan GÜNER-ALPASLAN, Refika OLGAN, Jale ÇAKIROĞLU
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.046
Özet 543 Tam Metin : PDF 591
Yazarlar: Zişan GÜNER-ALPASLAN, Refika OLGAN, Jale ÇAKIROĞLU
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.046
Özet 543 Tam Metin : PDF 591
2009 VE 2015 İLKOKUL MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ
KARŞILAŞTIRMALI OLARAK İNCELENMESİ
Yazarlar: Yasin GÖKBULUT, Osman ASLAN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.047
Özet 1880 Tam Metin : PDF 1176
Yazarlar: Yasin GÖKBULUT, Osman ASLAN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.047
Özet 1880 Tam Metin : PDF 1176
ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL BİLGİLERDE YARATICI DRAMA DERSİNE
YÖNELİK TUTUMLARI VE SÜRECE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Özlem KAF
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.048
Özet 671 Tam Metin : PDF 860
Yazarlar: Özlem KAF
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.048
Özet 671 Tam Metin : PDF 860
MATEMATİK VE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ İNTEGRAL
KONUSUNDAKİ KAZANIMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar: Okan KUZU
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.049
Özet 758 Tam Metin : PDF 967
Yazarlar: Okan KUZU
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.049
Özet 758 Tam Metin : PDF 967
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FİZİKSEL VE KİMYASAL DEĞİŞME
KONUSUNDA KAVRAMSAL DEĞİŞİM METİNLERİNE KARŞI TUTUMLARI
Yazarlar: Kader BİRİNCİ KONUR, Alipaşa AYAS
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.050
Özet 658 Tam Metin : PDF 636
Yazarlar: Kader BİRİNCİ KONUR, Alipaşa AYAS
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.050
Özet 658 Tam Metin : PDF 636
6. SINIF SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÇEVRE KONULARININ ÖĞRETİMİNDE BELGESEL
KULLANIMININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARI VE TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar: Ayten UÇAR, Ufuk KARAKUŞ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.051
Özet 769 Tam Metin : PDF 632
Yazarlar: Ayten UÇAR, Ufuk KARAKUŞ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.051
Özet 769 Tam Metin : PDF 632
ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMİ İLE ÖĞRENME STRATEJİLERİ ARASINDAKİ
İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Ramazan BULUT, Gürbüz OCAK
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.052
Özet 643 Tam Metin : PDF 675
Yazarlar: Ramazan BULUT, Gürbüz OCAK
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.052
Özet 643 Tam Metin : PDF 675
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİK VE MATEMATİK ÖĞRETİMİNE
İLİŞKİN ALGILARI
Yazarlar: Kamuran TARİM, M. Sencer Bulut Özsezer M. SENCER BULUT ÖZSEZER, H. Beyza CANBAZOĞLU
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.053
Özet 775 Tam Metin : PDF 816
Yazarlar: Kamuran TARİM, M. Sencer Bulut Özsezer M. SENCER BULUT ÖZSEZER, H. Beyza CANBAZOĞLU
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.053
Özet 775 Tam Metin : PDF 816
COĞRAFYA ÖĞRETMENLERİNİN BİLİMSEL ARAŞTIRMA SÜREÇ BECERİLERİYLE İLGİLİ
İNANÇ DÜZEYLERİ (DOĞU KARADENİZ ÖRNEĞİ)
Yazarlar: Abdulkadir UZUNÖZ, Ali MEYDAN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.054
Özet 538 Tam Metin : PDF 633
Yazarlar: Abdulkadir UZUNÖZ, Ali MEYDAN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.054
Özet 538 Tam Metin : PDF 633
BİLDİRİLERİN BİBLİYOMETRİK PROFİLİ: IX. ULUSAL MÜZİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU
Yazarlar: Gülden Filiz ÖNAL
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.055
Özet 552 Tam Metin : PDF 643
Yazarlar: Gülden Filiz ÖNAL
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.055
Özet 552 Tam Metin : PDF 643
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN EĞİTİM ORTAMLARINDA ÇOKKÜLTÜRLÜ EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Fazilet KARAKUŞ, R. Murat KUYUBAŞIOĞLU
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.056
Özet 580 Tam Metin : PDF 634
Yazarlar: Fazilet KARAKUŞ, R. Murat KUYUBAŞIOĞLU
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.056
Özet 580 Tam Metin : PDF 634
SOSYAL BİLGİLERİ OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARIYLA DENEYİMLEMEK:
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNİN ÖNEMİNİ
GÖZDEN GEÇİRME
Yazarlar: Şükran UÇUŞ GÜLDALI
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.057
Özet 757 Tam Metin : PDF 725
Yazarlar: Şükran UÇUŞ GÜLDALI
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.057
Özet 757 Tam Metin : PDF 725
İNGİLİZCE ÖĞRETMEN ADAYLARININ WEB 2.0 KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞ VE KULLANIM DÜZEYLERİ
Yazarlar: Mehmet Arif ÖZERBAŞ , Özlem Akın MART
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.058
Özet 582 Tam Metin : PDF 640
Yazarlar: Mehmet Arif ÖZERBAŞ , Özlem Akın MART
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.058
Özet 582 Tam Metin : PDF 640
OKULLARDA YÜRÜTÜLEN PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK HİZMETLERİNE
İLİŞKİN OKUL PSİKOLOJİK DANIŞMANLARININ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Özlem TAGAY, Firdevs Savi ÇAKAR
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.059
Özet 718 Tam Metin : PDF 690
Yazarlar: Özlem TAGAY, Firdevs Savi ÇAKAR
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2017.18.3.059
Özet 718 Tam Metin : PDF 690