DİL VE ANLATIM DERSİNDE BİR ÖLÇME ARACI OLARAK YAZILI SINAVLARIN KULLANIMI KONUSUNDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Mustafa TÜRKYILMAZ
Özet 309 Tam Metin : PDF 262
Yazarlar: Mustafa TÜRKYILMAZ
Özet 309 Tam Metin : PDF 262
HİZMET-İÇİ EĞİTİM PROGRAMLARINI DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ: ÖĞRETMEN FORMUNUN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar: Seher TEKİN, Süleyman YAMAN
Özet 667 Tam Metin : PDF 390
Yazarlar: Seher TEKİN, Süleyman YAMAN
Özet 667 Tam Metin : PDF 390
BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EMPATİK EĞİLİM DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: İdris YILMAZ, Yakup AKYEL
Özet 429 Tam Metin : PDF 329
Yazarlar: İdris YILMAZ, Yakup AKYEL
Özet 429 Tam Metin : PDF 329
İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEME FEN BİLGİSİ MÜFREDATI İLE LİSELERE GİRİŞ SINAVLARI FEN BİLGİSİ SORULARININ ÖĞRENCİLERİN KİŞİSEL BİLGİLERİ DE DİKKATE ALINARAK KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar: Esra KOÇ, Halil İbrahim YILDIRIM
Özet 641 Tam Metin : PDF 296
Yazarlar: Esra KOÇ, Halil İbrahim YILDIRIM
Özet 641 Tam Metin : PDF 296
TÜRKÇE VE SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YAZILI ANLATIM ÇALIŞMALARINI DÜZELTME VE DEĞERLENDİRME DURUMLARI
Yazarlar: Mehmet TEMİZKAN
Özet 318 Tam Metin : PDF 243
Yazarlar: Mehmet TEMİZKAN
Özet 318 Tam Metin : PDF 243
EĞİTİM KURUMLARINDA ÖRGÜT İKLİMİ VE ÖRGÜT ETKİNLİK ALGISI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: Engin KARADAĞ, Nuri BALOĞLU, Tuğba KORKMAZ, Nihat ÇALIŞKAN
Özet 297 Tam Metin : PDF 297
Yazarlar: Engin KARADAĞ, Nuri BALOĞLU, Tuğba KORKMAZ, Nihat ÇALIŞKAN
Özet 297 Tam Metin : PDF 297
4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE SINIF ORTAMINDA KULLANDIKLARI ÖĞRENME STRATEJİLERİ
Yazarlar: Bayram TAY, Banu YANGIN
Özet 324 Tam Metin : PDF 255
Yazarlar: Bayram TAY, Banu YANGIN
Özet 324 Tam Metin : PDF 255
ETKİN BİR FEN ÖĞRETİMİ İÇİN TARTIŞMACI SÖYLEV
Yazarlar: Osman Nafiz KAYA, Ziya KILIÇ
Özet 323 Tam Metin : PDF 261
Yazarlar: Osman Nafiz KAYA, Ziya KILIÇ
Özet 323 Tam Metin : PDF 261
ARCS MOTİVASYON MODELİ UYARINCA TASARLANMIŞ EĞİTİM YAZILIMININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARISINA VE ÖĞRENMENİN KALICILIĞINA ETKİSİ
Yazarlar: Ümmü ÇETİN, Ahmet MAHİROĞLU
Özet 312 Tam Metin : PDF 260
Yazarlar: Ümmü ÇETİN, Ahmet MAHİROĞLU
Özet 312 Tam Metin : PDF 260
ÇOKLU ZEKÂ TEMELLİ UYGULAMALARIN ÖĞRENCİLERİN COĞRAFYA DERSİNE KARŞI TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar: Ayşegül ALAZ
Özet 331 Tam Metin : PDF 248
Yazarlar: Ayşegül ALAZ
Özet 331 Tam Metin : PDF 248
ORTA ASYA TÜRK CUMHURİYETLERİNDEN GELEN ÖĞRENCİLER İLE TÜRKİYE CUMHURİYETİ ÖĞRENCİLERİNİN STRESLE BAŞA ÇIKMA STRATEJİLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar: Seher ÇELİK
Özet 344 Tam Metin : PDF 294
Yazarlar: Seher ÇELİK
Özet 344 Tam Metin : PDF 294
İLKÖĞRETİM BİRİNCİ SINIF TÜRKÇE DERS KİTABI, ÖĞRENCİ ÇALIŞMA KİTABI VE ÖĞRETMEN KILAVUZ KİTABININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE DAYALI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: Ayfer ŞAHİN
Özet 588 Tam Metin : PDF 366
Yazarlar: Ayfer ŞAHİN
Özet 588 Tam Metin : PDF 366
KIZ MESLEK LİSELERİNİN GÜNÜMÜZDEKİ SORUNLARINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Bahattin DEMİRTAŞ, Mehmet KÜÇÜK
Özet 306 Tam Metin : PDF 238
Yazarlar: Bahattin DEMİRTAŞ, Mehmet KÜÇÜK
Özet 306 Tam Metin : PDF 238
SOSYAL BİLGİLER ADAY ÖĞRETMENLERİNİN SINIF İÇİ ÖĞRETİMDE SORULARDAN YARARLANMA YETERLİKLERİ (AEÜ EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖRNEĞİ)
Yazarlar: Rüştü YEŞİL
Özet 320 Tam Metin : PDF 252
Yazarlar: Rüştü YEŞİL
Özet 320 Tam Metin : PDF 252
SOSYAL ALANLAR EĞİTİMİ BÖLÜMLERİNDEKİ “BRANŞ” ÖĞRETİM ELEMANLARININ SORULARDAN YARARLANMA YETERLİKLERİ (FIRAT ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)
Yazarlar: Rüştü YEŞİL, Ramazan ÖZBEK
Özet 407 Tam Metin : PDF 264
Yazarlar: Rüştü YEŞİL, Ramazan ÖZBEK
Özet 407 Tam Metin : PDF 264