YARATICI DRAMA YÖNTEMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ
İLETİŞİM BECERİLERİNE ETKİSİ
Yazarlar: Özge Aydın ŞENGÜL, Fulya Topçuoğlu ÜNAL
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.02.001
Özet 558 Tam Metin : PDF 841
Yazarlar: Özge Aydın ŞENGÜL, Fulya Topçuoğlu ÜNAL
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.02.001
Özet 558 Tam Metin : PDF 841
ÖĞRETMEN ADAYLARININ SİBER ZORBALIĞA İLİŞKİN DUYARLILIKLARININ CİNSİYET ROLLERİ VE BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar: Hatice ODACI, Çiğdem BERBER ÇELİK
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.02.002
Özet 459 Tam Metin : PDF 586
Yazarlar: Hatice ODACI, Çiğdem BERBER ÇELİK
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.02.002
Özet 459 Tam Metin : PDF 586
MESLEK LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİK DÜZEYLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Şule POLAT
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.02.003
Özet 374 Tam Metin : PDF 525
Yazarlar: Şule POLAT
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.02.003
Özet 374 Tam Metin : PDF 525
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE PSİKOLOJİK İYİ OLMANIN BİR YORDAYICISI OLARAK BENLİK AYRIMLAŞMASI
Yazarlar: Ali KARABABA, Abdullah MERT, Pınar ÇETİNER
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.02.004
Özet 439 Tam Metin : PDF 783
Yazarlar: Ali KARABABA, Abdullah MERT, Pınar ÇETİNER
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.02.004
Özet 439 Tam Metin : PDF 783
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK ETKİNLİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN VE SINIF İÇİ UYGULAMALARININ İNCELENMESİ
Yazarlar: Derya ÖZLEM YAZLIK, Sema ÖNGÖREN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.02.005
Özet 455 Tam Metin : PDF 539
Yazarlar: Derya ÖZLEM YAZLIK, Sema ÖNGÖREN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.02.005
Özet 455 Tam Metin : PDF 539
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÖRGÜTSEL İMAJ ALGILARI
Yazarlar: Ali TAŞ , Erdem KARATAŞ, Mehmet KÜÇÜKÇENE
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.02.006
Özet 519 Tam Metin : PDF 511
Yazarlar: Ali TAŞ , Erdem KARATAŞ, Mehmet KÜÇÜKÇENE
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.02.006
Özet 519 Tam Metin : PDF 511
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ ALGILARI: BİR METAFOR ÇALIŞMASI
Yazarlar: Alpaslan GÖZLER
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.02.007
Özet 654 Tam Metin : PDF 621
Yazarlar: Alpaslan GÖZLER
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.02.007
Özet 654 Tam Metin : PDF 621
ENSTRÜMANTAL MÜZİĞİ ÇALIŞIRKEN VE ÖĞRENİRKEN KULLANILAN STRATEJİLER ÖLÇEĞİNİN YAPI GEÇERLİĞİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Mehtap AYDINER UYGUN, Özlem KILINÇER
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.02.008
Özet 435 Tam Metin : PDF 554
Yazarlar: Mehtap AYDINER UYGUN, Özlem KILINÇER
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.02.008
Özet 435 Tam Metin : PDF 554
YARATICI DRAMA İLE CANLILAR DÜNYASINA YOLCULUK
Yazarlar: Ayşegül OĞUZ NAMDAR , Ayşe Nur BÜLBÜL , Ahmet Osman ÇANKAL
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.02.009
Özet 358 Tam Metin : PDF 453
Yazarlar: Ayşegül OĞUZ NAMDAR , Ayşe Nur BÜLBÜL , Ahmet Osman ÇANKAL
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.02.009
Özet 358 Tam Metin : PDF 453
MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇALGI DERSİ TUTUMLARI İLE BAŞARI YÖNELİMLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar: Doruk ENGÜR, Gülnihal GÜL, Hatice ÇELİKTAŞ, Nilüfer ÖZER
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.02.010
Özet 341 Tam Metin : PDF 428
Yazarlar: Doruk ENGÜR, Gülnihal GÜL, Hatice ÇELİKTAŞ, Nilüfer ÖZER
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.02.010
Özet 341 Tam Metin : PDF 428
ÖĞRETMENLER İÇİN BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI YETERLİK ÖLÇEĞİ (ÖBEPYÖ): ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar: Ş. Şenay İLİK, Hakan SARI
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.02.011
Özet 576 Tam Metin : PDF 492
Yazarlar: Ş. Şenay İLİK, Hakan SARI
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.02.011
Özet 576 Tam Metin : PDF 492
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ HAZIRLADIKLARI FETEMM ETKİNLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: Zeynep KOYUNLU ÜNLÜ, Zeynep DERE
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.02.012
Özet 473 Tam Metin : PDF 542
Yazarlar: Zeynep KOYUNLU ÜNLÜ, Zeynep DERE
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.02.012
Özet 473 Tam Metin : PDF 542
WEBQUEST DESTEKLİ İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARISI VE HATIRDA TUTMA DÜZEYLERİNE ETKİSİ
Yazarlar: Buket BALLIEL ÜNAL, Nevin KOZCU ÇAKIR, Mustafa SARIKAYA
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.02.013
Özet 379 Tam Metin : PDF 444
Yazarlar: Buket BALLIEL ÜNAL, Nevin KOZCU ÇAKIR, Mustafa SARIKAYA
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.02.013
Özet 379 Tam Metin : PDF 444
HAYAT BOYU ÖĞRENMEDE TÜRKİYE AÇISINDAN YENİ BİR MODEL: ÜÇÜNCÜ BAHAR ÜNİVERSİTESİ
Yazarlar: Ayhan KILIÇ, Songül ALTINIŞIK
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.02.014
Özet 458 Tam Metin : PDF 431
Yazarlar: Ayhan KILIÇ, Songül ALTINIŞIK
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.02.014
Özet 458 Tam Metin : PDF 431
SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMAYA YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇE’YE UYARLANMASI
Yazarlar: Zeynep Merve DEMİREL, Semra SUNGUR
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.02.015
Özet 491 Tam Metin : PDF 525
Yazarlar: Zeynep Merve DEMİREL, Semra SUNGUR
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.02.015
Özet 491 Tam Metin : PDF 525
SPOR YAPAN VE SPOR YAPMAYAN (SEDANTER) LİSE ÖĞRENCİLERİNİN MERAKLILIK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar: Bekir Barış CİHAN, Ebru ARAÇ ILGAR
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.02.016
Özet 341 Tam Metin : PDF 434
Yazarlar: Bekir Barış CİHAN, Ebru ARAÇ ILGAR
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.02.016
Özet 341 Tam Metin : PDF 434
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİ KULLANIMINA YÖNELİK TUTUMLARININ BİREYSEL YENİLİKÇİLİK DÜZEYLERİ VE BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: İbrahim SARI, Fatih KARTAL
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.02.017
Özet 399 Tam Metin : PDF 449
Yazarlar: İbrahim SARI, Fatih KARTAL
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.02.017
Özet 399 Tam Metin : PDF 449
OKUL MÜDÜRLERİNİN MANİPÜLATİF DAVRANIŞLARI İLE ÖĞRETMENLERİN ÖZERKLİK ALGILARI VE BAĞLILIK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLER
Yazarlar: Nedim ÖZDEMİR, Selçuk TURAN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.02.018
Özet 399 Tam Metin : PDF 537
Yazarlar: Nedim ÖZDEMİR, Selçuk TURAN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.02.018
Özet 399 Tam Metin : PDF 537
TÜRKİYE’DEKİ OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMI GÜNCELLEMESİ: ÖĞRETMENLERİN GÜNCELLEME HAKKINDAKİ İLK GÖRÜŞLERİ NELERDİR?
Yazarlar: Hasan DİLEK
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.02.019
Özet 377 Tam Metin : PDF 460
Yazarlar: Hasan DİLEK
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.02.019
Özet 377 Tam Metin : PDF 460