OKUL DIŞI TARİH ÖĞRETİMİ VE SOSYAL ZEKÂ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN YOL ANALİZİYLE İNCELENMESİ
Yazarlar: Fatih KARIK
Özet 711 Tam Metin : PDF 527
Yazarlar: Fatih KARIK
Özet 711 Tam Metin : PDF 527
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK
UYGULAMALARINA KARŞI TUTUMLARININ VE GÜDÜLENME
DURUMLARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar: Bilal ATASOY, Ezgi TOSİK GÜN, Aslıhan KOCAMAN KAROĞLU
Özet 588 Tam Metin : PDF 446
Yazarlar: Bilal ATASOY, Ezgi TOSİK GÜN, Aslıhan KOCAMAN KAROĞLU
Özet 588 Tam Metin : PDF 446
OKUL PSİKOLOJİK DANIŞMANI ÖZ YETKİNLİK ÖLÇEĞİ’NİN
TÜRK KÜLTÜRÜNDEKİ PSİKOMETRİK ÖZELLİKLERİ*
Yazarlar: Süleyman BALCI
Özet 447 Tam Metin : PDF 382
Yazarlar: Süleyman BALCI
Özet 447 Tam Metin : PDF 382
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAĞIMSIZLIK
DEĞERİNE KARŞI METAFORİK ALGILARI
Yazarlar: Özlem ULU KALIN, Erol KOÇOĞLU
Özet 431 Tam Metin : PDF 373
Yazarlar: Özlem ULU KALIN, Erol KOÇOĞLU
Özet 431 Tam Metin : PDF 373
MÜZİK ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMI KORO-1 DERSİ
ÖĞRENCİLERİNİN ÖLÇÜ TÜRLERİNE İLİŞKİN GİRİŞ DÜZEYLERİ
Yazarlar: İlhan ÖZGÜL
Özet 412 Tam Metin : PDF 373
Yazarlar: İlhan ÖZGÜL
Özet 412 Tam Metin : PDF 373
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ
ÇOKGENLERE DAİR GEOMETRİ BİLGİLERİNİN İNCELENMESİ*
Yazarlar: Büşra KARTAL, Cengiz ÇINAR
Özet 432 Tam Metin : PDF 376
Yazarlar: Büşra KARTAL, Cengiz ÇINAR
Özet 432 Tam Metin : PDF 376
DUYGUSAL ZEKÂ ÖĞRENCİ LİDERLİĞİ İÇİN BİR ÖLÇEK
GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar: Mehmet KOÇYİĞİT, Engin KARADAĞ
Özet 480 Tam Metin : PDF 414
Yazarlar: Mehmet KOÇYİĞİT, Engin KARADAĞ
Özet 480 Tam Metin : PDF 414
ÖZ DÜZENLEMEYE DAYALI KARMA ÖĞRENMENİN
ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ*
Yazarlar: Emine CABI, Halil İbrahim YALIN
Özet 385 Tam Metin : PDF 341
Yazarlar: Emine CABI, Halil İbrahim YALIN
Özet 385 Tam Metin : PDF 341
PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YÖNTEMİNE YÖNELİK TUTUM
ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ*
Yazarlar: Elvan İNCE AKA, Mustafa SARIKAYA
Özet 799 Tam Metin : PDF 373
Yazarlar: Elvan İNCE AKA, Mustafa SARIKAYA
Özet 799 Tam Metin : PDF 373
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE STEM VE STEAM EĞİTİMİNE YÖNELİK ÇALIŞMALARIN
İNCELENMESİ
Yazarlar: Aysun ATA AKTÜRK, Hasibe Özlen DEMİRCAN
Özet 1313 Tam Metin : PDF 624
Yazarlar: Aysun ATA AKTÜRK, Hasibe Özlen DEMİRCAN
Özet 1313 Tam Metin : PDF 624
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ-YETERLİK
İNANÇLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN
İNCELENMESİ
Yazarlar: İhsan ÜNLÜ, Alper KAŞKAYA, Muhammet Fatih KIZILKAYA
Özet 464 Tam Metin : PDF 370
Yazarlar: İhsan ÜNLÜ, Alper KAŞKAYA, Muhammet Fatih KIZILKAYA
Özet 464 Tam Metin : PDF 370
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN BİLİM İNSANI İMAJLARI VE
BİLİMİN DOĞASI MİTLERİ*
Yazarlar: Gülseda EYCEYURT TÜRK, Ümmüye Nur TÜZÜN
Özet 452 Tam Metin : PDF 381
Yazarlar: Gülseda EYCEYURT TÜRK, Ümmüye Nur TÜZÜN
Özet 452 Tam Metin : PDF 381
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ
BÖLÜMLERİNE YÖNELİK BİLİŞSEL ALGILARININ KİT
ARACILIĞIYLA İNCELENMESİ *
Yazarlar: Nezih ÖNAL
Özet 547 Tam Metin : PDF 382
Yazarlar: Nezih ÖNAL
Özet 547 Tam Metin : PDF 382
MATEMATİKSEL PROBLEM ÇÖZME ETKİNLİKLERİNDE KÜÇÜK
ÇOCUKLARIN ÜSTBİLİŞSEL DÜZENLEME BECERİLERİNİN
İNCELENMESİ
Yazarlar: Fahretdin Hasan ADAGİDELİ, Engin ADER
Özet 428 Tam Metin : PDF 451
Yazarlar: Fahretdin Hasan ADAGİDELİ, Engin ADER
Özet 428 Tam Metin : PDF 451
ÖĞRETMENLER İÇİN
“ÜSTÜN ZEKALI/YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN BELİRLENMESİ
EĞİTİM YAZILIMI”NIN
GELİŞTİRİLMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ*
Yazarlar: Ayşe ALKAN, Serçin KARATAŞ, Ayşegül ATAMAN
Özet 393 Tam Metin : PDF 382
Yazarlar: Ayşe ALKAN, Serçin KARATAŞ, Ayşegül ATAMAN
Özet 393 Tam Metin : PDF 382
ORTAOKUL MÜZİK DERSİ
ÖĞRETMEN KILAVUZ KİTAPLARINA İLİŞKİN BİR ANALİZ
Yazarlar: Damla BULUT
Özet 411 Tam Metin : PDF 345
Yazarlar: Damla BULUT
Özet 411 Tam Metin : PDF 345
MEDYA OKURYAZARLIĞI BAĞLAMINDA YENİ
OKURYAZARLIKLAR
Yazarlar: Gıyasettin AYTAŞ, Kadir KAPLAN
Özet 471 Tam Metin : PDF 429
Yazarlar: Gıyasettin AYTAŞ, Kadir KAPLAN
Özet 471 Tam Metin : PDF 429
BİLİŞİM ÇAĞINDA SOSYAL SERMAYENİN YENİ
BELİRLEYİCİLERİ: DİJİTAL UÇURUM VE SOSYAL MEDYA
OKURYAZARLIĞI
Yazarlar: Osman Yılmaz KARTAL, Akan Deniz YAZGAN, Remzi Y. KINCAL
Özet 395 Tam Metin : PDF 355
Yazarlar: Osman Yılmaz KARTAL, Akan Deniz YAZGAN, Remzi Y. KINCAL
Özet 395 Tam Metin : PDF 355
EĞİTSEL OYUN ENTEGRE EDİLMİŞ İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME
MODELİNİN ÖĞRENCİLERİN FEN ÖĞRENİMİ MOTİVASYONLARI
VE SOSYAL BECERİLERİ ÜZERİNE ETKİSİ
Yazarlar: Emre YILDIZ, Ümit ŞİMŞEK, Hacer AĞDAŞ
Özet 503 Tam Metin : PDF 473
Yazarlar: Emre YILDIZ, Ümit ŞİMŞEK, Hacer AĞDAŞ
Özet 503 Tam Metin : PDF 473
NASIL BİR “ÖĞRETMEN” OLMAK İSTİYORUM? BÖLÜM-I
Yazarlar: Meryem GÖRECEK BAYBARS
Özet 477 Tam Metin : PDF 374
Yazarlar: Meryem GÖRECEK BAYBARS
Özet 477 Tam Metin : PDF 374
COĞRAFYA ÖĞRETMENİ ADAYLARININ COĞRAFYACI ALGISI
II: FİZİKSEL ÖZELLİKLER
Yazarlar: Yurdal DİKMENLİ, Çağrı ÖZTÜRK DEMİRBAŞ
Özet 407 Tam Metin : PDF 393
Yazarlar: Yurdal DİKMENLİ, Çağrı ÖZTÜRK DEMİRBAŞ
Özet 407 Tam Metin : PDF 393
MARY WOLLSTONECRAFT'IN KADIN HAKLARININ GEREKÇELENDİRİLMESİ KİTABINDA ROUSSEAU ELEŞTİRİSİ
Yazarlar: Hatice KARAKUŞ ÖZTÜRK
Özet 379 Tam Metin : PDF 368
Yazarlar: Hatice KARAKUŞ ÖZTÜRK
Özet 379 Tam Metin : PDF 368
VELİLERİN OKUL İKLİMİ ALGISI ÖLÇEĞİ’NİN TÜRKÇE’YE UYARLANMASI
Yazarlar: Hasan Yücel ERTEM, Gökçe GÖKALP
Özet 390 Tam Metin : PDF 356
Yazarlar: Hasan Yücel ERTEM, Gökçe GÖKALP
Özet 390 Tam Metin : PDF 356
ANNE VE BABALARIN OKUL ANILARININ ÇOCUKLARININ OKULA KARŞI TUTUM VE AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ
Yazarlar: Semra TİCAN BAŞARAN, Kasım YILDIRIM
Özet 403 Tam Metin : PDF 422
Yazarlar: Semra TİCAN BAŞARAN, Kasım YILDIRIM
Özet 403 Tam Metin : PDF 422
PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİNDE GÖREVLİ AKADEMİSYENLERE GÖRE PEDAGOJİK FORMASYON UYGULAMASI: SORUNLAR, ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Yazarlar: Akif KÖSE
Özet 588 Tam Metin : PDF 454
Yazarlar: Akif KÖSE
Özet 588 Tam Metin : PDF 454
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN ÇOK KÜLTÜRLÜ EĞİTİM İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Serkan ASLAN
Özet 538 Tam Metin : PDF 412
Yazarlar: Serkan ASLAN
Özet 538 Tam Metin : PDF 412
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ LİSANSÜSTÜ ÖĞRETİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: Harun ER, Fatma ÜNAL
Özet 623 Tam Metin : PDF 677
Yazarlar: Harun ER, Fatma ÜNAL
Özet 623 Tam Metin : PDF 677
FEN VE MATEMATİK EĞİTİMİNDE KAVRAM YANILGILARI
ÜZERİNE FARKINDALIK: ÖĞRETMEN ADAYLARININ ALGI VE
DENEYİMLERİ
Yazarlar: Canan MESUTOĞLU, Bengi BİRGİLİ
Özet 506 Tam Metin : PDF 401
Yazarlar: Canan MESUTOĞLU, Bengi BİRGİLİ
Özet 506 Tam Metin : PDF 401
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ İLKOKUMA VE YAZMA ÖĞRETİMİ DERSİNE İLİŞKİN TUTUMLARI
Yazarlar: Talat AYTAN
Özet 430 Tam Metin : PDF 372
Yazarlar: Talat AYTAN
Özet 430 Tam Metin : PDF 372
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE İLİŞKİN ALGILARI
Yazarlar: Yusuf BUDAK, Sultan Selen KULA
Özet 438 Tam Metin : PDF 353
Yazarlar: Yusuf BUDAK, Sultan Selen KULA
Özet 438 Tam Metin : PDF 353
OKUL MÜDÜRLERİNİN PROGRAM UYGULAMALARINI YÖNETME ÖZ-YETERLİK ALGISI ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar: Salih AKYILDIZ
Özet 390 Tam Metin : PDF 340
Yazarlar: Salih AKYILDIZ
Özet 390 Tam Metin : PDF 340
UYARLANMIŞ SOSYAL ETKİLEŞİM ARAÇLARININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE SOSYAL BULUNUŞLUK ALGILARINA ETKİSİ
Yazarlar: Mutlu Tahsin ÜSTÜNDAĞ, Tolga GÜYER
Özet 503 Tam Metin : PDF 618
Yazarlar: Mutlu Tahsin ÜSTÜNDAĞ, Tolga GÜYER
Özet 503 Tam Metin : PDF 618
ARABALAR FİLMİNİN İÇERDİĞİ DEĞERLERE İLİŞKİN BİR İNCELEME
Yazarlar: Adem BELDAĞ, Seher YARAR KAPTAN
Özet 387 Tam Metin : PDF 344
Yazarlar: Adem BELDAĞ, Seher YARAR KAPTAN
Özet 387 Tam Metin : PDF 344
FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMENLERİNİN PROJE GELİŞTİRMEYE YÖNELİK YETERLİKLERİ: HİZMET İÇİ EĞİTİM PROGRAMININ ETKİSİ
Yazarlar: Betül TİMUR, Nagihan İMER ÇETİN
Özet 414 Tam Metin : PDF 383
Yazarlar: Betül TİMUR, Nagihan İMER ÇETİN
Özet 414 Tam Metin : PDF 383
LİSE ÖĞRENCİLERİNDE ETKİLEŞİM ALGISI EYLEM KİMLİKLEME VE DUYGU İHTİYACI ARASINDAKİ İLİŞKİLER
Yazarlar: Mehmet Ertuğrul UÇAR, Ramin ALİYEV
Özet 376 Tam Metin : PDF 366
Yazarlar: Mehmet Ertuğrul UÇAR, Ramin ALİYEV
Özet 376 Tam Metin : PDF 366
ORTAÖĞRETİM OKULLARINDA ÖRGÜTSEL SESSİZLİĞİN YORDAYICISI OLARAK ÖRGÜTSEL ADALET VE ÖRGÜTSEL BAĞLILIK
Yazarlar: Emine ÖNDER
Özet 509 Tam Metin : PDF 379
Yazarlar: Emine ÖNDER
Özet 509 Tam Metin : PDF 379
ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATERYAL TASARIMI ÖZ-YETERLİK İNANÇ DÜZEYLERİNİN TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN YETERLİKLERİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
Yazarlar: Ebru BAKAÇ, Raşit ÖZEN
Özet 394 Tam Metin : PDF 340
Yazarlar: Ebru BAKAÇ, Raşit ÖZEN
Özet 394 Tam Metin : PDF 340
MONTESSORİ EĞİTİM PROGRAMININ ÇOCUKLARIN PSİKOSOSYAL GELİŞİMLERİNE VE SOSYAL PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Esra DERELİ
Özet 766 Tam Metin : PDF 488
Yazarlar: Esra DERELİ
Özet 766 Tam Metin : PDF 488
LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİNİN SİBER AYLAKLIK DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ: KARMA BİR ÇALIŞMA
Yazarlar: Ayşe BAĞRIACIK YILMAZ
Özet 410 Tam Metin : PDF 337
Yazarlar: Ayşe BAĞRIACIK YILMAZ
Özet 410 Tam Metin : PDF 337