TÜRKİYE’DE “GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİ”NE İLİŞKİN ARAŞTIRMA EĞİLİMLERİ: TEMATİK İÇERİK ANALİZİ ÇALIŞMASI
Yazarlar: Sanem TABAK
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2019.20.02.001
Özet 360 Tam Metin : PDF 390
Yazarlar: Sanem TABAK
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2019.20.02.001
Özet 360 Tam Metin : PDF 390
SOSYAL MEDYA KULLANIMI: GÖRME ENGELLİ KULLANICILARIN DENEYİMLERİ
Yazarlar: Yakup YILMAZ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2019.20.02.002
Özet 296 Tam Metin : PDF 279
Yazarlar: Yakup YILMAZ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2019.20.02.002
Özet 296 Tam Metin : PDF 279
GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ MÜZİK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARI
Yazarlar: Şenol AFACAN, Özlem KILINÇER
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2019.20.02.003
Özet 279 Tam Metin : PDF 235
Yazarlar: Şenol AFACAN, Özlem KILINÇER
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2019.20.02.003
Özet 279 Tam Metin : PDF 235
ÖĞRETMEN ADAYLARININ MEDYA OKURYAZARLIĞI İLE BİLGİ OKURYAZARLIĞI DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Nurhak Cem DEDEBALİ, İskender DAŞDEMİR
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2019.20.02.004
Özet 302 Tam Metin : PDF 255
Yazarlar: Nurhak Cem DEDEBALİ, İskender DAŞDEMİR
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2019.20.02.004
Özet 302 Tam Metin : PDF 255
JİGSAW YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN TARİH DERSİNE KARŞI TUTUMLARINA ETKİSİ VE YÖNTEM HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Ayşe SEYHAN, Ufuk ŞİMŞEK
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2019.20.02.005
Özet 450 Tam Metin : PDF 293
Yazarlar: Ayşe SEYHAN, Ufuk ŞİMŞEK
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2019.20.02.005
Özet 450 Tam Metin : PDF 293
HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSİYERLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Sevgi BEKTAŞ BEDİR
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2019.20.02.006
Özet 328 Tam Metin : PDF 245
Yazarlar: Sevgi BEKTAŞ BEDİR
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2019.20.02.006
Özet 328 Tam Metin : PDF 245
OKUL YÖNETİCİLERİ ÖĞRETİM PROGRAMI OKURYAZARLIK DÜZEYLERİ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar: Veda YAR YILDIRIM, Feviz DURSUN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2019.20.02.007
Özet 313 Tam Metin : PDF 353
Yazarlar: Veda YAR YILDIRIM, Feviz DURSUN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2019.20.02.007
Özet 313 Tam Metin : PDF 353
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK SOSYAL SORUMLULUK ÖLÇEĞİ'NİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar: Önder ERYILMAZ, Handan DEVECİ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2019.20.02.008
Özet 237 Tam Metin : PDF 340
Yazarlar: Önder ERYILMAZ, Handan DEVECİ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2019.20.02.008
Özet 237 Tam Metin : PDF 340
TÜRKİYE’DEKİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN TOPLUMSAL CİNSİYET EŞİTLİĞİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Tuba ACAR-ERDOL, Fatmanur ÖZEN, Çetin TORAMAN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2019.20.02.009
Özet 237 Tam Metin : PDF 240
Yazarlar: Tuba ACAR-ERDOL, Fatmanur ÖZEN, Çetin TORAMAN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2019.20.02.009
Özet 237 Tam Metin : PDF 240
MESLEK LİSESİ ÖĞRETMENLERİNİN 21. YÜZYIL BECERİLERİ ÖZYETERLİK ALGILARI
Yazarlar: Necati CEMALOĞLU, Aslıhan Selcen ARSLANGİLAY, Mutlu Tahsin ÜSTÜNDAĞ, Pınar BİLASA
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2019.20.02.010
Özet 369 Tam Metin : PDF 256
Yazarlar: Necati CEMALOĞLU, Aslıhan Selcen ARSLANGİLAY, Mutlu Tahsin ÜSTÜNDAĞ, Pınar BİLASA
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2019.20.02.010
Özet 369 Tam Metin : PDF 256
ERGENLER İÇİN İNTERNET BAĞIMLILIĞI ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar: İbrahim TAŞ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2019.20.02.011
Özet 254 Tam Metin : PDF 311
Yazarlar: İbrahim TAŞ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2019.20.02.011
Özet 254 Tam Metin : PDF 311
2018 ORTAOKUL ÖĞRETİM PROGRAMLARININ HUKUK OKURYAZARLIĞI AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: ESER İRŞİ, Maksut ÖNLEN, Ömer Faruk SÖNMEZ, UĞUR POLAT
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2019.20.02.012
Özet 756 Tam Metin : PDF 305
Yazarlar: ESER İRŞİ, Maksut ÖNLEN, Ömer Faruk SÖNMEZ, UĞUR POLAT
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2019.20.02.012
Özet 756 Tam Metin : PDF 305
ÇOCUK İSTİSMARI HAKKINDA ÖĞRETMEN ADAYLARI İLE METAFORİK BİR DEĞERLENDİRME: NİĞDE İLİ ÖRNEĞİ
Yazarlar: Hatice UYSAL BAYRAK
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2019.20.02.013
Özet 295 Tam Metin : PDF 228
Yazarlar: Hatice UYSAL BAYRAK
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2019.20.02.013
Özet 295 Tam Metin : PDF 228
ORTAOKUL İNGILİZCE ÖĞRETMENLERİNİN DEĞİŞİME EĞİLİMLERİ
Yazarlar: Sevcan AYDİLEK, Mehmet ARSLAN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2019.20.02.014
Özet 977 Tam Metin : PDF 218
Yazarlar: Sevcan AYDİLEK, Mehmet ARSLAN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2019.20.02.014
Özet 977 Tam Metin : PDF 218
LİDERLİK STİLLERİNE GÖRE ORTAYA ÇIKAN BİR TUTUM: ÖRGÜTSEL SİNİZM
Yazarlar: Mustafa ÖZGENEL, Abdurrahman HIDIROĞLU
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2019.20.02.015
Özet 255 Tam Metin : PDF 271
Yazarlar: Mustafa ÖZGENEL, Abdurrahman HIDIROĞLU
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2019.20.02.015
Özet 255 Tam Metin : PDF 271