ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN SINIF İÇİ LİDER ÖĞRETMENLİK BECERİLERİNE
İLİŞKİN ALGILARININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Bahadır GÜLBAHAR
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.002
Özet 765 Tam Metin : PDF 1309
Yazarlar: Bahadır GÜLBAHAR
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.002
Özet 765 Tam Metin : PDF 1309
TÜRKİYE’DE EĞİTİM ALANINDAKİ EYLEM ARAŞTIRMASI MAKALELERİ: BİR İÇERİK ANALİZİ
Yazarlar: Muhittin ÇALIŞKAN, Hüseyin SERÇE
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.003
Özet 2300 Tam Metin : PDF 1554
Yazarlar: Muhittin ÇALIŞKAN, Hüseyin SERÇE
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.003
Özet 2300 Tam Metin : PDF 1554
PİSA SONUÇLARININ (2003-2015) EĞİTİM SİSTEMİ VE EKONOMİK GÖSTERGELER KAPSAMINDA İNCELENMESİ: TÜRKİYE VE GÜNEY KORE ÖRNEĞİ
Yazarlar: Neşe (IŞIK) TERTEMİZ, Güner KOÇ AYTEKİN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.004
Özet 951 Tam Metin : PDF 853
Yazarlar: Neşe (IŞIK) TERTEMİZ, Güner KOÇ AYTEKİN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.004
Özet 951 Tam Metin : PDF 853
FARKLI ÜLKELERİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMLARININ DEĞERLER EĞİTİMİ BOYUTUNDA KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar: TUĞBA KAFADAR, CEMİL ÖZTÜRK, AHMET KATILMIŞ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.005
Özet 1087 Tam Metin : PDF 1506
Yazarlar: TUĞBA KAFADAR, CEMİL ÖZTÜRK, AHMET KATILMIŞ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.005
Özet 1087 Tam Metin : PDF 1506
RENK ADLARI İÇEREN VE İNSANI NİTELEYEN İTALYANCA DEYİMLERİN ANLAMSAL İNCELEMESİ
Yazarlar: SADRİYE GÜNEŞ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.006
Özet 438 Tam Metin : PDF 432
Yazarlar: SADRİYE GÜNEŞ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.006
Özet 438 Tam Metin : PDF 432
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ALGILADIKLARI DESTEK, AİDİYET DUYGUSU VE ÖĞRETMEN ÖZ-YETERLİK İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: MUHAMMMET MUSTAFA, ALPASLAN ÖZGÜR ULUBEY, KASIM YILDIRIM
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.007
Özet 464 Tam Metin : PDF 552
Yazarlar: MUHAMMMET MUSTAFA, ALPASLAN ÖZGÜR ULUBEY, KASIM YILDIRIM
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.007
Özet 464 Tam Metin : PDF 552
İKİLİ KODLAMA KURAMINA GÖRE HAZIRLANAN ÖĞRETİM MATERYALLERİNİN BİLİŞSEL ŞEMALAR ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ: BİR KARMA ARAŞTIRMA
Yazarlar: DURMUŞ BURAK
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.008
Özet 523 Tam Metin : PDF 488
Yazarlar: DURMUŞ BURAK
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.008
Özet 523 Tam Metin : PDF 488
BİLİŞİM ÖĞRETMENİ ADAYLARININ PROGRAMLAMA İLİŞKİN ÖZYETERLİKLERİNİN YORDAYICISI OLARAK BİLİŞİMSEL DÜŞÜNME VE PROBLEM ÇÖZMEYE İLİŞKİN YANSITICI DÜŞÜNME BECERİLERİ
Yazarlar: SERDAR ÇİFTÇİ, MELTEM ÇENGEL, MUHAMMED PAF
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.009
Özet 700 Tam Metin : PDF 542
Yazarlar: SERDAR ÇİFTÇİ, MELTEM ÇENGEL, MUHAMMED PAF
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.009
Özet 700 Tam Metin : PDF 542
OYUNLAŞTIRILMIŞ ÖĞRENME ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE KULLANIMI
Yazarlar: ERİNÇ KARATAŞ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.010
Özet 464 Tam Metin : PDF 481
Yazarlar: ERİNÇ KARATAŞ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.010
Özet 464 Tam Metin : PDF 481
AKRAN ÖĞRETİMİ: GRUP BÜYÜKLÜĞÜNÜN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE GÖRÜŞLERİNE ETKİSİ
Yazarlar: YUSUF ZİYA OLPAK
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.011
Özet 332 Tam Metin : PDF 392
Yazarlar: YUSUF ZİYA OLPAK
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.011
Özet 332 Tam Metin : PDF 392
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN İNGİLİZCE ÖZYETERLİK DÜZEYLERİ
Yazarlar: MEHMET AYKUT BOZKURT, SUBHAN EKŞİOĞLU
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.012
Özet 554 Tam Metin : PDF 453
Yazarlar: MEHMET AYKUT BOZKURT, SUBHAN EKŞİOĞLU
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.012
Özet 554 Tam Metin : PDF 453
ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİR ÖĞRETMENDE BULUNMASI GEREKEN MESLEKİ ETİK DEĞERLER KONUSUNDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Füsun GÜLDEREN ALACAPİNAR
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.013
Özet 556 Tam Metin : PDF 488
Yazarlar: Füsun GÜLDEREN ALACAPİNAR
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.013
Özet 556 Tam Metin : PDF 488
ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE FİLM: ÖĞRETMEN ADAYLARININ ‘HER ÇOCUK ÖZELDİR’ FİLMİNİ DEĞERLENDİRMESİ
Yazarlar: SADIK YÜKSEL SIVACI
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.014
Özet 617 Tam Metin : PDF 551
Yazarlar: SADIK YÜKSEL SIVACI
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.014
Özet 617 Tam Metin : PDF 551
SURİYELİ ÇOCUKLARIN SURİYE’YE BAKIŞ AÇILARINA İLİŞKİN RESİMLERİNİN ANALİZİ
Yazarlar: SEVİL BÜYÜKALAN FİLİZ, DERYA AYSUN CANCAN, FİLİZ KANSU ÇELİK
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.015
Özet 623 Tam Metin : PDF 495
Yazarlar: SEVİL BÜYÜKALAN FİLİZ, DERYA AYSUN CANCAN, FİLİZ KANSU ÇELİK
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.015
Özet 623 Tam Metin : PDF 495
ARGÜMANTASYON TABANLI BİLİM ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNE VE TARTIŞMAYA İSTEKLERİNE OLAN ETKİSİ: GAZİ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
Yazarlar: Pınar BİLASA, Mehmet TAŞPINAR
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.016
Özet 528 Tam Metin : PDF 419
Yazarlar: Pınar BİLASA, Mehmet TAŞPINAR
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.016
Özet 528 Tam Metin : PDF 419
ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN PERFORMANS DEĞERLENDİRME UYGULAMALARINA İLİŞKİN GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİ
Yazarlar: SEVAL KOÇAK, SELÇUK YUSUF ARSLAN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.017
Özet 413 Tam Metin : PDF 479
Yazarlar: SEVAL KOÇAK, SELÇUK YUSUF ARSLAN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.017
Özet 413 Tam Metin : PDF 479
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARI
Yazarlar: Barış ÇETİN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.018
Özet 494 Tam Metin : PDF 475
Yazarlar: Barış ÇETİN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.018
Özet 494 Tam Metin : PDF 475
SORGULAYICI ÖĞRENME TOPLULUĞU ÜST BİLİŞ ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar: SELCAN KİLİS, ZAHİDE YILDIRIM
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.019
Özet 433 Tam Metin : PDF 595
Yazarlar: SELCAN KİLİS, ZAHİDE YILDIRIM
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.019
Özet 433 Tam Metin : PDF 595
NÖBETÇİ ÖĞRETMENLİK UYGULAMASININ ÇOCUĞUN GÜVENLİĞİNİ SAĞLAMADAKİ ETKİLİLİĞİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: BİLGEN KIRAL, YASEMİN KARAMAN KEPENEKCİ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.020
Özet 361 Tam Metin : PDF 402
Yazarlar: BİLGEN KIRAL, YASEMİN KARAMAN KEPENEKCİ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.020
Özet 361 Tam Metin : PDF 402
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYOBİLİMSEL BİR KONUDAKİ ARGÜMANTASYON BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: ÜMİT DEMİRAL, SALİH ÇEPNİ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.021
Özet 489 Tam Metin : PDF 529
Yazarlar: ÜMİT DEMİRAL, SALİH ÇEPNİ
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.021
Özet 489 Tam Metin : PDF 529
EĞİTİM ARAŞTIRMASINA YÖNELİK TUTUM İLE AKADEMİK GÜDÜLENME VE AKADEMİK ÖZYETERLİK ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar: AHMET NACİ ÇOKLAR, ŞEMSEDDİN GÜNDÜZ, ASSYLBEK MAKHABBAT
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.022
Özet 470 Tam Metin : PDF 445
Yazarlar: AHMET NACİ ÇOKLAR, ŞEMSEDDİN GÜNDÜZ, ASSYLBEK MAKHABBAT
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.022
Özet 470 Tam Metin : PDF 445
OKUL MÜDÜRLERİNİN EĞİTİMSEL LİDERLİK STANDARTLARINI KARŞILAMA DÜZEYİ: ÖLÇEK GELİŞTİRME VE UYGULAMA ÇALIŞMASI
Yazarlar: ŞENOL SEZER
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.023
Özet 464 Tam Metin : PDF 440
Yazarlar: ŞENOL SEZER
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.023
Özet 464 Tam Metin : PDF 440
ÖĞRETMENLERİN EĞİTİM ARAŞTIRMALARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: OSMAN ÇEKİÇ, HALİME ÖZTÜRK, SEZEN APAYDIN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.024
Özet 627 Tam Metin : PDF 467
Yazarlar: OSMAN ÇEKİÇ, HALİME ÖZTÜRK, SEZEN APAYDIN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.024
Özet 627 Tam Metin : PDF 467
AKRAN DEĞERLENDİRMENİN İLKOKUL ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA KULLANILABİLİRLİĞİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: MEHMET DEMİR
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.025
Özet 321 Tam Metin : PDF 447
Yazarlar: MEHMET DEMİR
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.025
Özet 321 Tam Metin : PDF 447
DÜZENLİ OLARAK SPOR YAPAN VE YAPMAYAN KADINLARIN SAĞLIKLI YAŞAM BİÇİMİ DAVRANIŞLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER BAKIMINDAN İNCELENMESİ: KIRŞEHİR İLİ ÖRNEĞİ
Yazarlar: E. OLCAY KARABULUT, MERYEM ALTUN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.026
Özet 533 Tam Metin : PDF 487
Yazarlar: E. OLCAY KARABULUT, MERYEM ALTUN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.026
Özet 533 Tam Metin : PDF 487
ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL DESTEK ALGILARI İLE ÖRGÜTSEL BAĞLILIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN ANALİZİ
Yazarlar: Semra KIRANLI GÜNGÖR, ELİF İLİŞEN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.027
Özet 547 Tam Metin : PDF 499
Yazarlar: Semra KIRANLI GÜNGÖR, ELİF İLİŞEN
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.027
Özet 547 Tam Metin : PDF 499
2007 VE 2017 TARİH DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar: TERCAN YILDIRIM
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.028
Özet 647 Tam Metin : PDF 518
Yazarlar: TERCAN YILDIRIM
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.028
Özet 647 Tam Metin : PDF 518
YATILI ORTAÖĞRETİM OKULLARININ PANSİYONLARINDA YAŞANAN SORUNLARA İLİŞKİN YÖNETİCİLERİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ: NİTEL BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: SELAMİ SARIDUMAN, GÖKHAN KILIÇOĞLU
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.029
Özet 477 Tam Metin : PDF 462
Yazarlar: SELAMİ SARIDUMAN, GÖKHAN KILIÇOĞLU
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.029
Özet 477 Tam Metin : PDF 462
0-6 YAŞ ARASI ÇOCUĞU OLAN ANNELERİN AİLE İŞLEVLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: NİMET GÜNEŞ, Haktan DEMİRCİOĞLU
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.030
Özet 640 Tam Metin : PDF 680
Yazarlar: NİMET GÜNEŞ, Haktan DEMİRCİOĞLU
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.030
Özet 640 Tam Metin : PDF 680
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ DEĞİŞEN OYUN TERCİHLERİ
Yazarlar: Özkan SAPSAĞLAM
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.031
Özet 873 Tam Metin : PDF 652
Yazarlar: Özkan SAPSAĞLAM
Doi:http://dx.doi.org/10.29299/kefad.2018.19.031
Özet 873 Tam Metin : PDF 652